Saturday, June 22, 2013

~Review Pasal Oxyelite pro~

Assalamualaikum sume=)

Ketemu lah lagi kite. Petang ni aku nak bercerita or bg komen sikit setelah hari ke- 13 mengambil supplement fat burner known as OEP ni...

SEMINGGU:
-feel energetic!
2. Rase heart opalpitation
3. Rase sungguh bersemangat
4. mampu bertahan lebih lama atas treadmill
5. exercise boleh go for 2 hours.

MINGGU KE 2:
-same seperti first week.


MINGGU KE 3:
iaitu sekarang lah! rase nak marah dgn senang, stress, depress untuk bebrapa hari, letih, tido pon x lena- mata je pejam tapi telinga masih menangkap bunyi2 tapak kaki or suara org jika tido dan yang pasti memang tiring. Aku harap dengan pengorbanan yang aku buat ni, berbaloi2....huhuuhu...


Oklah! nanti aku update lagi ap yang terbaru pasal weight lost journey aku ni ...*konon*...

Bubye

No comments:

Post a Comment