Saturday, July 6, 2013

wt lost 6 julai 2013

Assalamualaikum sume♡♥♡♥

Lagi beberapa hari nak menyambut Ramadhan yang penuh keberkatan ni..Alhamdulillah di kurniakan nyawa dan masih bernafas..Ok.jom cerita sal wt lost journey ni...

Pada timbangan arini weight aku dh jadi 72 KG!!!! Excited x dgr...pada yang update lps aku 76 KG!!!!..mksdnye dlm dkt2 nk sbln ni berat aku dh hilang 4 kg...mmg angt healthy sbb mmg slow...huhu...bygkn klo maintaon 3 bln cmni mmg best...tapi ble nk maintain sbln mmg ssg sgt tp di sebabkn nk sgt bntk bdn yang selim tuh ak tepkse tabah...hahaha..ok dhmelibatkn perasaan dh...hahahah..

Korang mesti nk taw ape aktiviti aku kn? Aktivit kurus mengurus ni la...

1. Continue mkn oep tu...walaupon rmai suh mkn figurw up.ak xcya jgk!
2. Make sure exercise- aku praktis intwrval trainig tuk ripped thw stubborn fat tuh
3. Make sure bekpes, lunch n dinner light..
4. Berazam penuh ok...jgn putus asa.
5. Jgn timbng brt everyday..nt jtuhkn smangat.
7.mkn vitamin c tuj detox n neutealize free radical yg trhasil drp exercise.

Jap lg dh nk balik dr koje. Weekend pon kje sbb pkerja cemerlang kn...hahahah.. g gym lah...nt dh bln puase nt dh xgi dh gym...hehehe

K la...nt update lg...dh jta ni diari...hahahha

No comments:

Post a Comment