Friday, October 12, 2012

0h! Sharing is Caring ^,^

Assalamualaikum korang sume =)

Aku br je habis nonton bola.yeah..THE RED WARRIOR hebat la malam ni kalahkan THE RED GIANT 2-0..hehehe...ade yang xtahu kan? Kelantan lawan Selangor la. oke dear2 sume, bukan ini yang akan ingin kongsikan. STOPPPPPP berleter.

  SHARING IS CARING! Taw x ape maknenye? kongsi adalah tanda prihatin..mmmm, lebih kurang lah kot. aku pon xtaw reti jgk, almaklumlah bukan pandai sangat pon. bukan mcm sorang tu. oke.start kerje perli memerli. Ini penulisan bebas.xpe la perli sikit untuk keinsafan diri jugak..hehehe..


Di sudut hati aku memang la x gemar malah benci ngan perangai minah action ni. MINAH? sape wei?sape? adelah...ADELE!! hahahaha..sebab bukan ape..aku pantang kalo hal org, rahsia org nak tahu tapi hal sendiri taknak share oke. bestu? nape kau kepoci sgt nk taw hal die?suke hati die la...ha ah, aku memang nak tahu sal die sebab aku caring. Dari dulu sampai sekarang. Itulah aku. Bukan bila ade masalah atau hal yang berbetuk negatif baru nak cari kawan-kawan tapi ape salahnya share benda yang baik, bagus ni, xkn makan sorang kot.adei....May be itu privacy die la ngko ni pon.. Ha ah..privacy. aku hormati la.Tapi ini berita baik la, berkongsi ape la salahnya. Just share happiness with friends yang tlong ko mse dolu3. Dan satu lagi aku memang tak suka, pe sal KOYA sangat..faham x KOYA tu ape?bhaaahahahah...mesti sesetengah je yang tahu kan?oke, mari belajar istilah baru.
KOYA!!!!
Inilah istilah yang di gunakan kepada sesiapa sahaja yang berlagak, hidung tinggi dan poyo.yesss! aku dpt jgk perkataan tu. POYO. orang macam ni rase diri macam mak datin tak sedar diri. maksudnye terase diri sangat di hargai macam berada dalam balang kristal yang tak bisa di sentuh. oke. faham sume??? lebih kurang macam tu la maksudnye...bhahhahaha~

oke.skrng ni aku mmg xmnggemari prangai die itu. dh la. xkawan pon xpe aih.huhu..bukan putus kawan tp nk la minah tu ubah perangai kamu yang MOODY, SOMBONG, HIGH CLASS, TRASE TINGGI, DRI TU SGT BERHARGA DAN MACAM2..sekali sekala dongaklah ke bawah, prihatin dkt org n jgn pentingkan diri sendiri.sori la kawan, aku memang tak puas hati..kalu aku cakap, memang kau akan terase punye. Sorry..inilah hak aku tuk luahkan n ko jangan riso, identiti ko di rahsiakan.bhahahah~

MARI DOAKAN KAU MOGA JADI INSAN BIASA YE ^,^



No comments:

Post a Comment