Thursday, October 18, 2012

KAKI VS KERETA

Assalamualaikum sume =)

Oh! harini mau cerita psl kereta lah...sepanjng dh xde moto atau kenderaan utama aku ni, aku selalu rase sakit kaki dan penat .. bukanlah sbb ape..jauh nye jalan klo nk g mane2..terutamanya bile nak hantar barang customer. Oh ya! aku ni jual perfume Sephora sekarang. Grade same ngan jual dekat uptown. Aku boleh ckp yang jual kat sane sume yang triple A je...bhahaah~..xpela.tu suka ati korang lah.dh rase macam confident ke sana. ade duit no hal lah!..hihih...
 Ok balik kepada KERETA! yes...kali ni nekad nak beli kereta. bila kire2 duit ghanya mampu amik VIVA je...xpela..aku fikir ni untuk kemudahan bukan untuk menunjuk2 ke ape..heheh..nanti beli lain...jnji ade bnde untuk bawaku jalan2 dan bergerak n bila hujan turun, tak bash. easy~ tp masih mencari ejen yang bg tawaran terrbaik..ok ejen kereta perodua...lai..lai..lai...aproach aku cepat sblm org lain kebas..aku pon blom approach mne2 ejen lg.

malasnye nk tulis2 ni..haihhh..ok la korang...semoga impian aku tercapai kali ni, bukan hangat2 taik ayam ye...=) warna kereta mungkin blue black. buruk x?=(



No comments:

Post a Comment