Thursday, May 5, 2011

salam...

mukaddimah text arini ngan :(...huks2...tension sampai sakit kpala lah...br pas telan '2' biji panadol nih..hurmmmm..tension nyer..nape tension? sbb aku bongok n blurr..br pas viva td..pdhal aku taw bnde tu aku xpert n xreti, mau ckp n jujur lak aku nih..p g cte sal tube feeding..hamppehhh...mnyesal sgt..if i given another chance kn best! i finish my study dgn buruk skali..mmmmm..aku mcm awn mendung je arini..hafiz!nape u buat i mendung..huhuhu..awan oh awn..awan bulat comel2 pttnye kna ceria bersinar warne biru tp nape skrng mndung...hurmmm :(....nk nangis leh..huks3...

ok! its ok to make mistake but not today! haiyakkk..aku malu to be myself..aku malu to be me..awan mendung kelabu penuh ngan mslh...please dont be!

--> nk motivate diri sndri lah...jadi awan yg biru...comel..berarak mengikut keadaan dan melupakan ape yg terjadi..memancarkan terik chaya n warne yg cute miut..ok!cheer me up..xnk pk sal VIVA lg! finish..its all about the past..

--> be a good housewife later yanie! be a good daughter n welcome to ur another staging of life! (^,^)v

No comments:

Post a Comment