Tuesday, December 14, 2010

..warkah buat kekasih...

salam..
"walaupun kite tidak berkawan di facebook...sy ttp follow awk..tp hampa ble sometimes awk mcm melayan pompuan manja2 dekat facebook..saat terbaca komen tu, sy xtaw sy sensitif ataupun saya bodoh...saya taw saya x perfect n x layak untuk awk..namun saya tetap ade hati dan perasaan dan juga naluri untuk cemburu..tiap kali awk mendekati perempuan, saya menyalahkan diri saya sendri dan juga marah..tapi kenapa saya yang asyik rasa macam ni sedangkan awk xpernah nk berubah sikap..dari matrik sampai sekarang..jika bosan adlah alsan, xde lagi kata atu alasan saya untuk menyayangi awk namun sekadar tettttttttttttttttttttt yang terbeban..
saya xtahu dimana letaknya saya di hati awak..namun, hargai lah saya semntara saya mampu bertahan..jika suatu hari nanti, wajah saya hilang dan lenyap untuk selamanya, tiada beban lagi di hati awk dan hanya saya harapkan sebuah doa tulus dari kekasih terchenta..
akhir kata, perubahan yang besar saya harapkan..namun, jika itu adlah suatu permintaan yang besar dan janji yang tidak dapat kamu tunaikan, biarlah ia menjadi duri cinta dan sembilu hati buat saya selamanya..."

nota kaki: jgn tiru emosi ini!!!

No comments:

Post a Comment