Thursday, October 11, 2012

RESULT SPA DH KUAR??

Assalamualaikum semue =) Harini khamis mlm jumaat. oke. bukan itu yang sy nak ceritakan pon. tgk title post pon dh taw ape nk di celotehkan kan? nak sedih2 pon xgune..sebulan makan xlalu, tdo xlena, nak buat keputusan pon susah gara-gara SPA ni. haishhh...


PEGAWAI DIETETIK U41- menjadi igauan sume kawan2 dan termasuk aku..kami semua berharap sgt dpt lepas SPA ni..tp malangnye tarikh hari ini merupakan keramat jugaklah bile aku masukkan no ic aku kat laman web tu untuk check tiba-tiba terpampang dengan DUKACITA anda tidak berjaya dalam temuduga.
Sedihnye hati bukan kepalang..cewahhh..tp sekejap je sedih.mungkin 2 saat.hahaha.. sebab supportive kuat dari keluarga, tunang dan kawan2..jadi, sy nak share ni ye buat kawan2 semua.
Jangan bersedih :) Sessungguhnya Allah itu Maha Berkuasa atas tiap2 sesuatu. Perancangannye lebih terperinci dan terbaik. Dari itu, kita pelajari erti kehidupan hakiki. Mungkin hari ini dia hilangkan kamu matahari yang akan mnyinari hidup namun percayalah, di beri pula pelangi yang membawa seribu erti. Good Luck kawan2..Chayok.Life must go On. How we live, its our Life.

Status ini jugak yang aku tulis kat facebook.hahaha..semoga sume kawan2 yg sedih akan berita ini dapat kurangkan rase sedih di hati masing2. tapi aku nak jugak ucapkan tahniah kepada Cik Fizah dan I-sya (xbgtaw pon aku taw) di atas kjayaan yang korang dapat ni...huhu..

sedih bukan main lagi tp layan panjang2 pon x guna.Life must go on. oke. Esok ade intebeuw tp aku dh decide stelah membuat sedikit perbincangan dengan En. Tunang. Aku decide malas nak gi. Aku ade alasan sndri n korang xmau r tnye2 k?hahaha.. sebab bnde ni sgt merunsingkan aku and buat aku lagi susah nak wat decision( tiba2 aku lapar giler ni bile menulis sbb pkai otak an).Aku dh decide untuk trime keje kat Kelana Jaya tu. Aku suke-suki je labelkan kje sbgai kelana jaya..hahaha.. ok dh settle 1 mslh.



tiba2 aku teringat hari ni lom check email. check tu lagi skali SPA anta email yg ckp aku xberjaya.menci!!! xyah la ingatkan aku lg..klo aku berjaya xpe jgk nk anta beribu email kn.hahaha..pastu one by one aku duk belek email. then, ternmpk bnyk email psl groupon, jobstreet n jawatan kosong bagai..biaselah hdup org yg mncri kje ni..heheh..pastu aku ternampak nme manusia.Slalunye klo ade name manusia kat email aku, mst invitation atupon pnggilan interview..neves jap. Bila bukak die pnggl untuk interview pegawai dietetik U41. aku gram jap.npe nme ni asik mnghantui aku. aku ingt ade sesape nk kenakan aku.bc dengan teliti dan perlahan..yeahhh..dapat panggilan untuk intrview dietitian kat PPUM..fuhhh..mmg org ckp klo rezeki x kemana. Berdoa sahajalah. Moga-moga ade yng lg baik kn.kbai. nk smayang isyak.


MARI BERDOA SESAMA


No comments:

Post a Comment