Monday, February 21, 2011

..tertido2..hahahah!

Assalamualaikum....

penat nyeh arinih..mne x nyer..pagi2 dh pi hospital Serdang, jln laju2 smpai berpeluh2..arini ganti outpatient..inhouse training..huhuhu..tp bile dh smpai kat klinik tu tetiba br aku sedar je yg ' jubah puteh' aku tertinggal..arrghhhh..terpkse lari ke kolej amik balik..pnat do..lenguh kaki aku jalan laju2...dlm hati, mntak2 la supervisor aku ckp xpyh pkai je..tp tidak lah nmpknye..pnat2..dh la blik lmbt td..lam kul 1.30 br hbs skali ngan enter notes lam sistem..balik tros tukar bju pi ngundi...ari ni kna buang undi pilih MPP UPM..men undi je..hahhah..mls nk pk..lg pon xlme lg aku nk blah dh..hahhaha..trpkse g ngundi td tkot result kna gntong..huhu TERPAKSE!!!!..pastu balik tros ade dscussion n tros pi joging..balik mnd n mkn..
kiteorng 1 ousmet mlm ni nonton cte hantu kak limah balik rumah...siap ttp lampu kat ruang tamu..mcm tgk wayang kot..hahahha..aku tertido2..pnat gler + kenyang...zzzzzzzzzzzzzzz..tp xlena sgt sbb die orng dk gelak..aku tgk gitu2 je..sje gi nyelit nk tdo ngan diorang...hahhaha..lps ni xleh mnj2 da..huhuhu..

ohhhh!!!..ngantokkkk..da..nite2 buddies~

No comments:

Post a Comment