Sunday, November 28, 2010

pedih+ serik+ sakit ati+tersiksa

salam...sedih la malam ni..abah baru mneniggal seminggu lepas 15 hb november 2010.tiap malam aku teringat kan abah..sarat pikiran aku nk pk kn bnda nih..tiap kali teringat sumthing yg berkait dgn abah, mst tringat n semena2 air mata rse nk ngalir je..huh!skait nk tahan air mata dri mngalir..dmam ni pn rsenye sbb ri ndu kat abah..esok kje plak tu..xdek mode gler ah..x best langsung r..pnat + tension..bole x dok relax je?huhu..
...mlm ni rse lak nk check fb si dia...dh lme sgt xpeduli tp taw lak sumthing yg mmg aku xska..n mlm ni gak aku dh pk xnk pk da sal die n akn lps kn die dlm hdp aku..sbb yg aku tahu cinta dia x sedalam cinta aku..ok.fullstop.xnk fikir! lantak ko lah..kuatkanlah diri aku untuk tempuhi lembaran hidup seterusnye dan pape pn, m n fmly ttp dlm jiwa aku.

No comments:

Post a Comment