Tuesday, October 5, 2010

sedih + gelisah + mcm2 aku rse..

cmne x rsau..ayah sakit lgi...aku xdapat lak nk blik jenguk ayah sbb prktikal..
sian abah aku..hbat sgt dugaan yg Allah berikn untuk die..aku kat cni hnye mempu doa je spy di ringankan kesakitan abah..aku sayang abah aku lebih dr segala-galanya..
tp abah mmg degil..xmo g hospital lak tu..xtaw nk ckp pe da...abah xnk bbn kn owang lain..xnk bbn kn mak sbnrnye..tp tindakan abah lg bebankan psikologi kami semua..risau..sedih..tringat slalu kat umah..lg pn aku xthan prktikal bile kna marah kat supervisor..prnah x korng pk di sebalik kehidupan seseorng itu ap kehidupan die sblik nye???..perit la..walaupan bibir aku sentiasa ukirkan senyuman tp lam hati sape yg taw..sedih n terhujah..nmpk je gmbira..tp lam hati cmpur baur..
sejak abah aku sakit, perasaan aku bnyk tergnggu..pelajaran aku gak x kurng terganggu gak..pada sape mau ku luahkan..hanye Allah tempat aku mengadu..mnusia x kn pham perasaan mnusia lain..dekatkan dri padanye adlah strategi hidup aku terbaik..lam diam hati ku menangis...

No comments:

Post a Comment