Sunday, October 10, 2010

10 oktober 2010...

semua orng ska tarikh nih! tp aku xska...lam kesedihan aku, ade yg aku yg gembira...
arini ayah aku start total parenteral nutrition..hurmm.sdih lah..tp arini gak aku dapt nephew baru..yg ni ska lah...tp arini balik pnat2 dr tmpt ayah..bka fb..tgk2 pkwe lak post trase nk kawen arini..xslah pon..tp skit ati ble die ckp xde yg sudi nk ngan die..koie..law itu yg die mahukan...aku dh [nat la...slalu buat aku mcm2..ape msj yang die nk sampaikan sbnrnye?
adakah die cba nk g taw aku yg die dah xmo ngan aku..cma aku yg x pham2 dri dlu lg..aku yg wat bodoh..ptt kah aku pham skrng? di saat aku perlukan seseorng untuk aku bergantung trpkse lak aku lpaskan...ke ati berkecamuk?huhhhh!!!pening lah..member lak asik bg taw, ptus je..tp dapt ke aku laluinya sbb 5 thun da aku sbar..xkn skejap pn xleh sabar..tp ati ni kuat sgt die da tawr ati ngan aku...plezz God..i know u r there besides me.make me strong...hanye kepadamu aku berserah segalanya n Engkaulah maha adil dalam memutuskan sesuatu..

No comments:

Post a Comment